سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
تصاویر/ بازدید رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم از خبرگزاری حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ذاکری با اشاره به ضعف در حوزه تولید محتوای مناسبت‌های انقلابی، تصریح کرد: در بحث تولید محتوای تاریخ انقلاب و ایام الله و محتوایی که به لسان نسل جدید باشد، نیاز به کار انقلابی و جهادی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ذاکری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم امروز ۱۶ مرداد در آستانه روز خبرنگار در خبرگزاری حوزه حضور یافت و در نشستی با مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران و خبرنگاران رسانه حوزه، گفت: ۱۷ مردادماه بهانه‌ای برای تقدیر از جهادگران عرصه رسانه است.

ببینید:

حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در خبرگزاری حوزه

وی با تقدیر از فعالیت‌های خبرگزاری حوزه، ادامه داد: در گذشته جای خالی یک رسانه مرجع، وثیق و مورد اعتماد که به عنوان حوزه بتواند اطلاع رسانی و در حقیقت پرتو افشانی کند احساس می شد که الحمدلله با راه‌اندازی خبرگزاری حوزه این خلاء برطرف شد و در سال‌های اخیر هم جهش خوبی در فضای رسانه‌ای داشته و مخاطبان پیام روشن حوزه و خبر مورد اعتماد را از این رسانه دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید:

بازدید رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم از خبرگزاری حوزه / تقدیر از خبرنگاران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با تقدیر از حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی مدیر مسئول خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: رسانه رسمی حوزه با ابتکارات، خلاقیت و نوآوری جوانانه همراه شده و امیدواریم روز به روز این جایگاه ارتقاء پیدا کند و مؤثرتر باشد.

وی ادامه داد: در حوزه مراسم ها و مناسبت‌ها، محتوای تولیدی خبرگزاری حوزه در قالب‌های مکتوب، مصور و کلیپ‌هایی که تهیه می‌شود در کشور قابل استفاده و مورد توجه است که معمولاً توسط ما در شبکه کشوری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انتشار می‌یابد و مورد توجه هستند. به هنگام بودن نیز جای تقدیر دارد و تولیداتی که به سرعت می‌آید و بارگذاری می‌شود، یک نکته قابل توجه و تقدیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ذاکری با اشاره به این که در حوزه تولید محتوای مناسبت‌های انقلابی ضعف داریم بخصوص برای نسل جدید، اظهار کرد: مناسبت‌ها بهانه‌ای است که بتوانیم فرهنگ را منتقل کنیم و خبرگزاری حوزه در این زمینه نیز گام برداشته و ان‌شاءالله به مسائل ترویجی و تبیینی توجه ویژه‌تری شود، چرا که در مناسبت‌های ملی به ویژه انقلابی و مذهبی از قم انتظار تولید محتوا برای کل کشور وجود دارد.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در بحث تولید محتوای تاریخ انقلاب و ایام الله و محتوایی که بروز و به لسان نسل جدید و متناسب با ذائقه این نسل باشد، نیاز به کار انقلابی و جهادی وجود دارد و خبرگزاری حوزه می تواند در این عرصه کمک و یاری گر شورای هماهنگی باشد.

جهاد تولید محتوا به لسان نسل جدید آغاز شود / مخاطبان پیام روشن حوزه را از خبرگزاری حوزه دریافت می کنند

پیشنهاد مدیرمسئول خبرگزاری حوزه برای مسیر راهپیمایی‌ها در قم

حجت الاسلام والمسلمین رستمی مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه هم از حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در خبرگزاری حوزه تشکر و قدردانی کرد.

وی به مسیر راهپیمایی مردم قم در مناسبت‌های ملی، مذهبی و انقلابی مانند روز قدس، ۲۲ بهمن، ۹ دی، و ... اشاره کرد و گفت: بحث مسیر راهپیمایی‌ها در قم از موارد بسیار پرتکراری است که بیان می‌شود و سیل جمعیت به خاطر نوع مسیری که داریم، قابل نمایش کامل نیست و بایستی فکر جدی برای آن شود، چرا که علی‌رغم انبوه جمعیتی که شرکت می کنند، رسانه‌ها امکان انعکاس کامل آن را ندارند و این چالش وجود دارد.

مدیر مسئول خبرگزاری حوزه با اشاره به جایگاه ملی و بین‌المللی قم، پیشنهاد داد: راهپیمایی‌ها از مسیر مصلی قدس تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شود تا رسانه‌ها بتوانند سیل جمعیت شرکت کننده را به تصویر بکشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha